Friday 26 August 2011

~ ALHAMDULILLAH ~

Firstly, syukur alhamdulillah kepada swt kerana selamat smpai...heee =)
wahhh at kg kota manir,kuala terengganu...
travel yg amat best coz amira syafikah yg drive dari pncak ke maran & trime kasih pada noor aishah yg tman aku drive(tdor je reti)...hahaha..
tp best..sume crite kte huraikan..dari yg kecik hinggakn yg besar..xde lgi rhsia..keh3..

hari nie hari 1st bukak pose kat umah, smpai2 je umah td trus mak aku check beg levi's,rajut(plastik) FOS aku dan rajut radioactive yg mngandungi bju kemeja poco dot adik aku...hahha..thankss pada mira n ecah yg plih saiz & colour yg sesuai !hahaha...mak aku terus tnye harga $$$$ haissshhh...''murah je mak,thun ni bdget mak xbgi''budin says..hehehe

then mak aku sruh aku rehat ?? alalahhaaaii..xletih sgt pon..hahha *mira drive bnyk...hahaha..aku lgi xcited duk kat umah nie..mlas nk rehat2...xcited nk bkak pose ngn fmilyku...tp hnye bertiga je hri ni aku ,mak n adik aku...=( ayah aku g berbukak kat surau(namat)..tkpe2,mnunggu kehadiran ank2 buah ku,akak,abg n sume fmily pulang ke kg halamannn...come to dady...<3

sblum pulang ke sini aku rindu kwan2 aku lah terutama bdk tuu..xsmpat jmpe..xsmpat mntk maaf..awat aku nie...sedeyh !

Selamat berbuke sume...harap sume sedang berbahagia..xoxoxo

No comments:

Post a Comment