Wednesday 2 November 2011

continue

sorryy lmbt update aku nye belog..haha..pemalas !
cari feel nk tulis jadah nie..bkn sng mcm bkak kuaci ! HAHA


1stly mau smbung cter aritu..okok..kte mula :
pjowt - hehe..thankss pjowt sbb bnyk bnde aku xtau psal kau..wkaaka..yg aku tau aku suke tgk mulut kau yg kecik n tudung yg senget kau pakai tuu...aku rindukan tudung tuu..kat trggnu mane ad org nk pkai tudung tuu..trimas ats pujian kat OUKLEY aku..hehehe..thankss pjowt ! soory pjowt klau ad salah silap or terkutuk kat di blkng..=) syg  kau jojot tdung senget !
azalia - thankss sbb bnyk tlong aku time 1st pratkle dlu..walaupon dlu aku tgk kau mcm poyyooo jee..tp sbnarnye x..org xleh nk ckap kau mcm2 if dyer xknl kau..kau baek ! tersgt2 baek ! halalkn mkn mnum aku aku time  praktle n ble2 jee..kau bnyk tlong aku..lpas pratkle tu bru la kte baek..slalu bertgur sapa..hurrmmnn..aku mintak maaf dari hjung rambut ke hjung kakt if aku terksar bhase or pape ngn kau..rindu praktle ngn kau ! =| syg kau azalia !
zan - siti zanirah..waaahh ! bdk hots klas kte dah tkar jdi baek ! wakakka..zan ! rindu nk cter2 ngn kau n wanda ! ada mase kte wat lgi neh..skrng aku dah xleh nk nsihat kau mcm dlu dah..tp skrng nie kau kne yakin ngn diri kau..ada ke org nk terseksa sbb org laen ? ada ? daaahh2 la zan..xnk tgk kau sedih2 daaahh...aku suke praktle ngn kau,wan,dumex,zani jgk ! jlan2 mcm org gilerrrr...maafkan aku klau ad salah silap..halalkn mkn mnum aku ! sedih sbb kau dah balek awl2 klang ! syg kau zan !
wanda - EH wannn ~ thankss sbb tman g remis ! wakakka..aku xde nk xcter sgt psal kau nie wan..sbb kau asyik2 balek jee...tp yg last nie kte lepak kat tutti-tutti..skrng kau nk bnyk berubah wan ! gud2..last wan,aku mntak ampun n maaf jikalau ad salah silap aku ngn kau..kau bnyk tlong aku..=)syg kau wan !
rara - sorry hampir terlupe psal kau rara...heeeeeeeee =)..sorry lgi sbb mamak tuu.=).sejak kau balek senawang,kteorng dah start rindu kau rara..rindu kau memekak,memekik,melalak,merapu...hehehe..itu yg menyebabkan kteorng rindu kau..*dah itu je yg kau buat time ngn kteorng..stiap kli kuar msti teringt kau bercerita,bertengkar,mnegaskan pendapat kau,pendapat ayah kau,abg2 kau,pakcik kau...hahaha..lawak la kau raaraaa...ble lgi bole jmpe kwan kcik mcm kau rara..syg kau rara !


DAN 


Tidak dilupekan juga kwan2 laen yg mengenali diri ini..sungguhpon aku tidak pernah mnyesal mngenali korng sume OT BATCH 14..malah aku bangga ad kwan n family mcm korng...
Disini aku ingt mohon maaf jikalau ada terkasar bahasa,tersalah tutur kata,tersalah tatabahasa dan sebagainya..Halalkan makan dan minum aku selama ni ngn korng...
thankss sbb bnyk kongsi ilmu dan xpernah berkira ngn aku...nti aku jemput mkn nasi minyak free kat umah aku..akanku jemput sume student BATCH 14 ble aku kwen nti utk balas jasa korng...heeeeeeeeee =)


GUDLUCK SUME ! panjng umor jumpe lgi yerrrrr...

No comments:

Post a Comment