Friday 18 November 2011

selamat menyambut aidiladha..

hahaha..lmbt aku nk update2 nie..psal mlas sgt n banyk jee..Zzz
selamat menyambut hari raya korban


aku lupa yg aku ni bukan budak kecik lgi utk tgk jee org sembelih lembu..aku dah besar..dah besar la budin..kne la pndai ptong2 and tlong2 org sembelih lembu..klau kecik2 dulu aku bising2 tgk lembu berdarah n tidak mampu berbuat berkata apa2,hanya mampu tgk je lembu tu dikorban kan..tp skrng nie dah bsar..kne bljar buat sume tuu..
raya tahun nie aku bole rebahkan 2 ekor lembuuu..fuuuuyoooo... :)
keje aku xbnyk pon,cume tarik ekor lembuuu jee n then kne tembak di tahik lembuuuu..wuwuwuwuw..*xtahan
satu lgi keje aku, belah kepala lembu n carik otak utk digoreng..hahaha
nie pic2 sume
1.bertungkus lumus carik otak lembu
2.ni hasilnye. :)


3.tu mata,ota n mulut lembu korban
4.dah xnmpak rupe lembu


5.ni otak lembu tuk di goreng

6. :)

7.mase utk buang sume yg xleh mkn
 sekian terima kasih.. :)

1 comment:

  1. ouch ! mmg tak leh tgk lembu kena korban.. klu tak kompen tak leh makan daging :p

    ReplyDelete